2014 m. gruodžio 30 d., antradienis

Pieštukinė iš kukurūzų skardinės/Kaip pasidaryti pieštukinę/DIY

Labas,

Man šiuo metu labai intensyvus kūrybinis metas. Praktiškai kiekvieną dieną vis ką nors po truputi gaminu. Jau senokai galvojau apie pieštukinę, bet vis nesugalvodavau kokia ji turėtų būti. Kol vieną vakarą neploviau kukurūzų skardinės. Ir va, gi iš jos ir galiu tai padaryti.
Tad šiandien ir parodysiu kaip pasigaminti nuostabią pieštukinę ir panaudotos kukurūzų skardinės.
Tiesą sakant būtent dabar antrinių žaliavų perdirbimo metas mano mintyse ir kasdienybėje. Taigi, pradedu nuo rezultato. O jis va toks :)




O dabar darbo eiga.
Man prireikė šių priemonių:



*Aerozolinių auksinių purškiamų dažų. (Aš pirkau Senukuose)
*karštų klijų pistoleto
* klijų rankdarbiams, aš perku Artmanijoje, juos jau esu ne kartą patikrinusi įvairiuose paviršiuose. Bet manau puikiai tinka ir lipalas
*teptukai
*įvairios medžiaginės/lininės juostelės
*karoliukai
*medžiaginės gėlytės




Gaminimas:
1.Skardinę nupurškiame Aerozoliniais dažais ir paliekame išdžiūti.
2. Skardinę tepame klijais ir klijuojame įvairias juosteles.
3. Kai išdžiūsta priklijuotos juostelės klijuojame pasigamintas gėles, karoliukus ir kt. dekoracijų detales karštais klijais.

Kaip gaminti medžiagines gėles, galite rasti čia (Tiesa aš siūnu su siūlu, o ne klijuoju su klijais):
http://littlebirdiesecrets.blogspot.com/2010/09/fabric-rosette-tutorial-extravaganza.html

Arba įvesti į google: DIY Flowers, išmes laaabai daug informacijos ir pavyzdžių.

Gražiū kūrybinių žiemos vakarų ir dar gražesnių pieštukinių.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą