2013 m. gegužės 5 d., sekmadienis

Rankomis dekoruotos užrašinės

Noriu pristatyti savo naują veiklą, kuri užima šiuo metu didžiąją laisvo laiko dalį. Tai užrašų knygučių ir kt. daikčiuko dekoravimas rankomis.
 



Ši, mano pati pirmoji, ir turbūt, kaip ir visiems pati mieliausia. Eidama mokytis, galvojau, kad ją dovanosiu. Bet neslėpsiou, kai padariau, pagailėjau...







Man nuotaruka mergaitės, netgi kažkuo panaši į mane vaikystėje, turbūt ir dėl šios priežasties tokia artima...



















Tad dovanai, dariau šią. Ir iš tiesų žmogui, kuriam dovanui ji labai patiko ir tiko, pagal charakterį ir gyvenimo būdą.



















                                 Ši gražuolė jau trečioji, skirta moteriai, merginai, kuriai nesvetimos rožinės spalvos, rožinis gyvenimas, o gal tiesiog prisimenama miela rožinė nerūpestinga vaikystė.           














Vyras paprašė jo Taro kortų kaladei padaryti dėžutę. Iš pradžių galvojau, kad dekupuosiu medinę, bet naujasis hobis nugalėjo.
 Pristatau rezultatą.





Ir kortos nesimėto, ir gražu.















Ši knygelė, taip pat gaminta dovanai. Mano krikšto mamai 50 metų jubiliejui. Tikiuosi mano dovana, patiks. Keliaus ilgą atstumą iki Amerikos.
 
Štai ir visi kol klas mano gaminti grožiai. Tikiuosi pati ir Jums. Pasistengsiu nufotografuoti ir aprašyti visą darbo eigą.
























Komentarų nėra:

Rašyti komentarą